Direktlänk till inlägg 16 december 2012

Hej igen!

Av Astrid - 16 december 2012 12:32


Nu var det länge sedan jag skrev något så nu är jag här igen!

 

I skolan är det jättebra, vi har arbetat med istiden och stenåldern tillsammans med åk 4-6 det var spännande!

Nu är det bara fem dagar kvar tills det är jul-lov    då är jag långledig med mamma, pappa och Vilgot  .

 

Vi har massor av snö men det är plusgrader så det smälter lite tur att det snöar också!  

 

Jag fick ett julkort från min kära   Jakob i fredags   jag saknar honom jätte mycket  ....okej då mamma, pappa och Vilgot fick förstås också kortet, men mest jag   

 

 

Hej på ett tag    Kram från Astrid.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Astrid - 27 juni 2013 13:32

Idag fyller jag 7 år och jag har fått en super snygg surfplatta en acer icona, som jag skriver på nu :-) Nu har jag sommarlov och i höst börjar jag i trean *längtar* , jag längtar också efter Jakob och att det ska bli fint väder så jag kan testa m...

Av Astrid - 27 juni 2013 13:32

Idag fyller jag 7 år och jag har fått en super snygg surfplatta en acer icona, som jag skriver på nu :-) Nu har jag sommarlov och i höst börjar jag i trean *längtar* , jag längtar också efter Jakob och att det ska bli fint väder så jag kan testa m...

Av Astrid - 9 september 2012 18:50

Idag har jag fått internet på min dator på mitt rum   . Jag har haft tre läxor den här veckan en läsläxa och jag har läst till sidan 91 i stället för sidan 20   , en skriv läxa och ett mattepapper.       Nu ska vi äta kvällsmat  He...

Av Astrid - 23 augusti 2012 17:01


  Snart har jag gått en vecka i skolan, jag började direkt i 2-3.an   och vi har en fröken. Idag fick vi läxa i SO till nästa vecka men jag är redan klar med min, hoppas jag får något nytt i läxa i morgon. Här kommer en bild på läxan     ...

Av Astrid - 11 juli 2012 14:32

Jag har haft begravning för en groda idag på baksidan. Jag gjorde en cirkel med blomblad runt grodan   . Om några veckor ska vi hälsa på i en ny skola som jag kanske ska börja i     spännande! Då ska jag i så fall få börja i tvåan och treans kla...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards